8.28.2007

oli viimeinen nurtsivuoro tänään

oli tosi hauska. olimme paljon ihmisiä ja oli kuuma kuitenkin ulkona on vain 10astetta. sitten syyskauden ohjelma alkaa mut en pääse koska lähden takaisin saksaan ens keskiviikona.. on tosi outo. taivas oli loistava illalla! mut unohdin kamerani.
huomenna mä esitän mun projektit töissä. ja sit mä muuten lalaan. ja sit mä meen semifinalin kattomaan gris. mahtava bändi. perjantaina on mun viimeinen jalkapallopeli helsingissä. me pelamme Zyklonin vastaan. nyt vielä pari folioita.. saksaksi ehkä huomenna. nähdään pian!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

loistava, toni kirjoittaa suomeksi lopultakin. mutta mulla en oo (!) aikaa nyt etsiä virheitä kun sinä teit (kiitoksia, mutta en oo korjanut sitä vielä)

31 August, 2007 23:10  

Kommentar veröffentlichen

<< Home