9.02.2007

Miten loistavaa yllätys!!- Kiitoksia paljon AP:lle

nu niin. mun viimeinen viikko helsingissä ja paljon tapahtumia..
perjantaina oli viimeinen työpäivä viikissa. oli outo lähdeä sieltä ja tietää että mä en tule takaisin sinne töihin.
Ja sit oli viimeinen jalkapallopeli AP:n kanssa :(
Kun mä menin peleihin, mä eksyin ilmalan asemalla ja sit satoi rakeita (!!). peli oli annalassa. kenttä oli paha mut oli tosi hauska kuitenkin! pelin ennen kuin, sain lähtö-lahja: oman peli-paita!! miten kivaa yllätys :)
~~~
Kiitos paljon! oli aina hauska pelata tämän joukuessa! mielellän tulin treeneihin vai peleihin.. sit tuolla on oikein kivaa blogi AP:n sivulla. kiitos kerran vielä kaikille joukuessa!
Illalla oli ilotulitus sm-kisat töölön lahdellä:
~~~
~~~
eilen oli echo is your love semifinalissa. hieno show! ja sit olin ensimeista kerttaa bellyssä. kiva. nuori yleisiö.

okay. nun in deutsch.
also, meine letzte woche in helsinki und es ist viel passiert. freitag war mein letzter arbeitstag in viikki. es war schon sehr komisch, nach hause zu gehen und zu wissen, ich werde nicht mehr zur arbeit dort hin fahren.
und dann hatte ich mein letztes fussballspiel mit Avauspotku :(
auf der hinfahrt habe ich mich erstmal voll auf dem bahnhof von ilmala verirrt und dann hat es auch noch angefangen zu hageln! das spiel war in annala und der platz war in sehr schlechtem zustand, aber es hat trotzdem voll den spass gemacht! vor dem spiel habe ich noch ein ganz tolles abschiedsgeschenk erhalten. ein eigenes trikot mit der aufschrift 'ausländerverstärkung'. eine total liebe ueberraschung, ich habe mich echt nen kullerkeks gefreut! vielen dank nochmal an das team! ich habe mich immer gefreut zum spiel oder zum training zu gehen! alle waren super lieb und ich habe gerne bei AP gespielt! hier noch ein urrr lieber abschieds post aus dem AP-blog. :) wie lieb! danke noch mal an AP!
abends waren noch die finnischen feuerwerks meisterschaften. und gestern waren echo is your love im semifinal. grossartige show! und hinterher war ich das erste mal im belly. nett. aber sehr junges publikum.